معرفی قفسه بندی انبار پالت نشده

قفسه بندی انبار پالت نشده

اگر موجودی شما برای قفسه بندی پالت نامناسب است، انواع سیستم های قفسه انباری وجود دارد که با هر اندازه، طول، شکل و وزن مناسب اقلام شما هستند. برای بارهای طولانی مانند چوب و لوله، تک قفسه می تواند یک سیستم قفسه بندی قفسه ای را طراحی، تولید و نصب کند که اقلام بلند شما را می توان با خیال راحت در آن ذخیره کرد. این سیستم قوی و در عین حال همه کاره می تواند به صورت خارجی و همچنین در داخل خانه استفاده شود، می توان آن را به راحتی تنظیم کرد تا در صورت تغییر محصولاتی که ذخیره می کنید مناسب باشد، می تواند یک یا دو طرفه باشد و دسترسی مستقیم و دید عالی را به شما می دهد. محصولات سنگین و محصولات بلند را می توان در سراسر بازوهای نگهدارنده به صورت افقی قرار داد و با استفاده از یک لیفتراک بارگیری و برداشت می شود.

راه دیگر برای ذخیره بارهای طولانی استفاده از قفسه های تقسیم کننده D است که به اقلام اجازه می دهد تا به صورت عمودی با تکیه بر ساختار با براکت های D شکل که آنها را در جای خود نگه می دارند، ذخیره شوند. این به ویژه برای اقلام بلندی مناسب است که به اندازه کافی وزن دارند تا به صورت دستی در قفسه ها قرار گیرند.

انواع سیستم های قفسه بندی پالت نشده

برای مثال؛ فرش ها در عین ظریف بودن به خصوص بلند و سنگین هستند. سیستم قفسه‌بندی فرش با استفاده از چندین سطح از شکاف‌های قفسه‌بندی عمیق برای نگهداری ایمن اقلام فرش ایده‌آل است. مانند قفسه‌ راک، تیرهای ثابت پشتیبانی از تحمل وزن را فراهم می‌کنند و برای به حداکثر رساندن ظرفیت ذخیره‌سازی، سیستم می‌تواند یک یا دو طرفه باشد. شما می توانید با استفاده از یک ضمیمه مخصوص در لیفتراک خود، رول های فرش را به راحتی بارگیری و تخلیه کنید.

و فقط فرش نیست! سیستم قفسه‌بندی فرش راه‌حلی ایده‌آل برای ذخیره‌سازی اقلام متنوعی از جمله روکش، قالیچه، روکش حبابی، چمن مصنوعی و محصولات وینیل است.

به عنوان مثال، هنگامی که به دنبال ذخیره اقلام قرقره‌دار مانند سیم برق، رول‌های کاغذی یا ورق‌های پلاستیکی هستید، می‌توان آن‌ها را روی قفسه‌های سیم پیچی نصب کرد که از دوک‌هایی برای چرخاندن سیم‌پیچ استفاده می‌کند تا در هنگام مصرف مقدار مورد نیاز و در صورت لزوم، اقلام باز شود.

هنگام نگهداری وسایل پارچه ای ظریف، قفسه های آویز لباس راه حل موثری هستند که از فضا استفاده می کنند و ظرفیت ذخیره سازی را افزایش می دهند و در عین حال اقلام را در شرایط بکر نگه می دارند.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای خرید این محصول لطفا فرم زیر را پر کنید

× مشاوره خرید