ایده های مفید برای طراحی چیدمان قفسه انبار

ایده های مفید برای طراحی چیدمان قفسه انبار

طراحی چیدمان قفسه انبار برای هر کسب و کاری منحصر به فرد خواهد بود زیرا همه انبارها نیازمندی های متفاوتی دارند. با این حال، ایده‌هایی برای طراحی وجود دارد که در اکثر سناریوهای انبار کاربرد دارند. بسیاری از انبارها شامل منطقه چیدن، بسته بندی و ارسال، قفسه بندی و انبارداری، پذیرش و منطقه دریافتنی هستند. راهنمای ما چند ایده مفید طراحی چیدمان قفسه انبار را تشریح می کند.

برای منطقه چیدن برنامه ریزی کنید

در همه انبارها یک منطقه چیدن جداگانه وجود نخواهد داشت، با این حال اکثر انبارها دارای یک منطقه هستند. منطقه چیدن منطقه ای است که در آن آماده سازی سفارش انجام می شود.
به عنوان یک توصیه، برای قرار دادن مناطق چیدن در داخل یا در کنار مناطق قفسه بندی و قفسه بندی ایده آل است. با استفاده از این مدل زمان کارکنان در جستجوی موجودی و سایر اقلام کاهش می یابد. یک سازمان معروف با مناطق چیدن آمازون است. منطقه چیدن در انبار شما می تواند به اندازه آمازون از طریق استفاده از نوار نقاله و جمع کننده سفارش کارآمد باشد. استفاده از این اقلام جابجایی مواد باعث بهبود زمان چیدن در انبار شما می شود.

منطقه بسته بندی و ارسال

منطقه بسته بندی و ارسال یک انبار جایی است که تمام بسته بندی و آماده سازی ارسال سفارشات قبل از ارسال آنها از انبار انجام می شود. اگر این یک منطقه اختصاصی در انبار باشد، بسیار ساده است.

در برخی از انبارها ممکن است منطقه مشخصی برای بسته بندی یا نیاز به بسته بندی اقلام وجود نداشته باشد. اگر این مورد در سازمان شما وجود دارد، باز هم ایده خوبی است که منطقه ای داشته باشید که بتوان اقلام را قبل از ارسال از انبار در آن قرار داد.
یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود منطقه و فرآیند حمل و نقل، بهینه‌سازی قفسه‌بندی و ذخیره‌سازی انبار است. برای به دست آوردن حداکثر بهره وری از انبار خود، با یک شرکت قفسه بندی شریک شوید تا طرحی بهینه برای شما ارائه دهد. در تک قفسه، جلسات طراحی قفسه انبار رایگان را ارائه می دهیم. اطمینان حاصل کنید که محبوب ترین و سریع ترین محصولات در نزدیکی منطقه حمل و نقل هستند و پشت آن محصولات دومین محدوده محبوب شما و غیره هستند، با کندترین حرکت خطوط موجودی به سمت پشت انبار.

طراحی چیدمان قفسه انبار

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود منطقه و فرآیند حمل و نقل، بهینه‌سازی قفسه‌بندی و ذخیره‌سازی انبار است. برای به دست آوردن حداکثر بهره وری از انبار خود، با یک شرکت قفسه بندی شریک شوید تا طرحی بهینه برای شما ارائه دهد. اطمینان حاصل کنید که محبوب ترین و سریع ترین محصولات در نزدیکی منطقه حمل و نقل هستند و پشت آن محصولات دومین محدوده محبوب شما و غیره هستند، با کندترین حرکت خطوط موجودی به سمت پشت انبار.

طراحی چیدمان قفسه انبار

یکی از بهترین استفاده ها از فضای انبار، از طریق ذخیره سازی عمودی با هر دو است. قفسه بندی پالت انتخابی، قفسه بندی طاقچه یا قفسه بندی پالت درایو. انباشته کردن یک روش متداول برای ذخیره سازی در انبارها است، اما این روش در بسیاری از موقعیت ها ایده آل نیست، در اصل باید از قفسه بندی یا قفسه بندی برای ذخیره موجودی استفاده شود.

آنچه به عنوان ذخیره سازی استاتیک و پویا شناخته می شود.

ذخیره سازی پویا که به نام انتخاب پیش رو نیز شناخته می شود، بخشی از انبار است که در آن اقلام به طور مداوم برای انجام سفارش انتخاب می شوند. در این زمینه، گزینش پذیری بالا برای یک عملیات موفقیت آمیز حیاتی است، بنابراین اغلب چندین نوع قفسه بندی را برای کاهش زمان کلی ادغام می کند که به عنوان ماژول انتخاب نیز شناخته می شود. در منطقه ذخیره سازی استاتیک به هر محصول منطقه خاصی اختصاص داده می شود، در حالی که در ذخیره سازی پویا، مکان محصول و سیال و به همین ترتیب در معرض تغییر هستند.

پذیرش انبار

منطقه پذیرش انبار جایی است که تحویل های دریافتی دریافت می شود، کنترل کیفیت کالاهای ورودی مدیریت می شود و مرتب سازی موجودی انجام می شود. این نقطه اصلی است که موجودی دریافت شده در آن مرتب شده است.

در حالت ایده آل، این منطقه در یک منطقه مجزا از بقیه مناطق انبار بهترین است، اما این همیشه امکان پذیر نیست. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که اگر اقلام دریافتی فضای کافی برای دریافت نداشته باشند، در جلوی انبار شما که فرآیند دریافت‌ها آغاز می‌شود، شلوغی ایجاد می‌کند.

ضروری است که هر کالای ورودی کمیت بررسی و کیفیت بررسی شود. این توضیح می دهد که چرا این بخش به بهترین وجه از سایر مناطق انبار جدا می شود و تا آنجا که ممکن است منطقه بزرگی برای جلوگیری از هر گونه ازدحام و امکان بازرسی دقیق محصول است.

منطقه مطالبات

  • مطالبات و همچنین مناطق اعزام یک انبار، یا در نقشه انبار گنجانده شده اند یا مجزا هستند.
  • با دریافتنی‌های داخلی و مناطق اعزام، نقاط اتصال به کامیون‌ها این امکان را می‌دهد تا به راحتی با ساختمان ارتباط برقرار کرده و موجودی را در خود انبار تخلیه کنند.
  • در جایی که منطقه دریافتنی از انبار جدا است، برای انتقال اقلام از کامیون به منطقه پذیرش انبار، یک لیفتراک لازم است.
نتیجه گیری

وقتی صحبت از طراحی چیدمان قفسه انبار می شود، یک رویکرد یک اندازه برای همه وجود ندارد. اگرچه استفاده از ایده های طراحی که ارائه کرده ایم، می تواند به کارآمدتر و موثرتر شدن انبار شما کمک کند. با استفاده از ایده های ما، شما همچنین باید هر گونه تغییری را اضافه کنید که با نیازهای فردی شما مطابقت دارد.

با توجه به اینکه نیازهای هر انبار متفاوت از یکدیگر است، باید اطمینان حاصل کنید که نیازهای شما برآورده شده و انبار شما با پتانسیل خود کار می کند. این شامل داشتن تجهیزات انبار مناسب و طراحی چیدمان قفسه انبار بهینه است.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای خرید این محصول لطفا فرم زیر را پر کنید

× مشاوره خرید