نحوه نصب قفسه های سنگین زیر شیروانی

نحوه نصب قفسه های سنگین زیر شیروانی

نگهداری منظم قفسه های سنگین اتاق زیرشیروانی می تواند ذخیره سازی و استفاده ایمن از قفسه ها را تضمین کند. آیا می دانید چگونه قفسه های سنگین زیر شیروانی را نصب کنید؟ اقدامات احتیاطی در هنگام نصب چیست؟ در مرحله بعد، بیایید نحوه نصب قفسه های سنگین زیر شیروانی را بیاموزیم.

1. انواع تجهیزات اندازه گیری و بازرسی، ابزار و تجهیزات، پانل ابزار و تجهیزات نصب انتخاب شده برای قفسه الزامات تأیید اندازه گیری استاندارد را برآورده کند.

2. قبل از نصب قفسه ها و قبل از پایان یافتن پروژه نصب قفسه زیرشیروانی، تزئینات و سایر کارها بررسی شود و پس از رعایت استانداردها مجدداً ساخت و ساز انجام شود.

3. این استاندارد برای نصب و بازرسی مهندسی کلی قفسه ها، که برای بهبود بازده اقتصادی نیاز به قفسه دارد، فرموله شده است.

4. نصب قفسه ها باید مطابق نقشه ها باشد. در صورت مشاهده هرگونه عدم تطابق در حین ساخت، باید به وضوح ارائه شود و قبل از ساخت مورد تایید قرار گیرد.

5. خود بازرسی باید در طول نصب قفسه انجام شود.

مشکلاتی که نیاز به توجه در نصب قفسه های سنگین زیرشیروانی دارد

مانند سایر قفسه ها، قفسه های سنگین زیر شیروانی مشکلات زیادی در هنگام نصب دارند. ساختار قفسه های اتاق زیر شیروانی شبیه به اتاق زیر شیروانی در زندگی واقعی است. آنها به طور موثر قفسه ها و سکوهای فولادی را با هم ترکیب می کنند تا مزایای منحصر به فرد خود را در مکمل های با کیفیت بالا ایجاد کنند. در ادامه با مشکلاتی که در نصب قفسه های سنگین زیر شیروانی نیاز به توجه دارند آشنا می شویم.

  • در حین نصب قفسه ها، انواع مختلف تجهیزات اندازه گیری و تأیید و بازرسی، ابزار و تجهیزات مکانیکی باید انتخاب شود و الزامات باید با مفاد مربوطه تأیید اندازه گیری استاندارد مطابقت داشته باشد. سطح دقت نباید کمتر از میزان مشخص شده در زمان نصب باشد.
  • نصب کلی و پذیرش مهندسی قفسه ها مستلزم تضمین کیفیت و ایمنی برای ارتقای پیشرفت فنی و بهبود منافع اقتصادی است.
  • نصب باید طبق نقشه ها انجام شود. در صورت مشاهده هرگونه ناهماهنگی در حین ساخت، باید به موقع مطرح شود و پس از اخذ مجوز تغییر، ساخت و ساز قابل انجام است.

روش های نگهداری روزانه قفسه های نگهداری چیست؟

  • تمیز کردن قفسه های ذخیره سازی

نظافت برای یک قفسه بسیار مهم است زیرا قفسه ها عموما در انبار قرار می گیرند و افراد کمی به انبار برخی واحدها مراجعه می کنند. فقط زمانی که به چیزی نیاز دارید، می توانید آن را با عجله به دست آورید و سپس با عجله آن را ترک کنید. تمیز کردن مکرر قفسه ها باعث افزایش طول عمر قفسه ها می شود. تمیز کردن قفسه ها همیشه با آب انجام نمی شود، تا زمانی که گرد و غبار روی قفسه ها وجود نداشته باشد. علاوه بر این، سطح قفسه به راحتی با شستن قفسه با آب اکسید می شود که عمر مفید قفسه را تا حد زیادی کاهش می دهد. ابزارها، لوازم جانبی و قطعات کار (محصولات) باید به ترتیب قرار گیرند و لوله ها و خطوط باید به گونه ای باشد که مسیر عبور را مسدود نکند. و قفسه های مرتب قرار داده شده به راحتی ضربه نمی خورند و این باعث افزایش امنیت قفسه ها و کالاها می شود.

  • قفسه ذخیره سازی را قرار دهید

ابزارها، لوازم جانبی و قطعات کار (محصولات) باید به ترتیب قرار گیرند و لوله ها و خطوط باید به گونه ای باشد که مسیر عبور را مسدود نکند. و قفسه های مرتب قرار داده شده به راحتی ضربه نمی خورند و این باعث افزایش امنیت قفسه ها و کالاها می شود.

  • ایمنی قفسه عمده فروشی

وزن قفسه ها را حتما به خاطر داشته باشید و برای جلوگیری از حوادث ایمنی کالا را فراتر از وزن قرار ندهید.

  • استفاده از قفسه های عمده فروشی

پارامترهای ذاتی قفسه ذخیره سازی باید دقیقاً برای نگهداری کالا تنظیم شود. اضافه وزن به طور جدی عمر مفید قفسه را تحت تأثیر قرار می دهد.

  • سنسور رطوبت انبار را خیلی بالا نگه دارید

رنگ محافظ را به طور منظم برای کاهش زنگ زدگی اعمال کنید، هر روز بررسی کنید، پیچ های شل را به موقع ثابت کنید، به موقع تهویه کنید و از مرطوب شدن انبار جلوگیری کنید.

مطالب مرتبط:

خرید انواع قفسه فروشگاهی

قفسه راک و انواع آن

قفسه انباری

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای خرید این محصول لطفا فرم زیر را پر کنید

× مشاوره خرید