5 نکته در مورد نحوه انتخاب سیستم قفسه بندی انبار مناسب

5 نکته در مورد نحوه انتخاب سیستم قفسه بندی انبار مناسب

درست کردن و انتخاب  سیستم قفسه بندی انبار شما یک گام مهم در حصول اطمینان از کارکرد کامل امکانات انبار شما است. با این حال، تعدادی از عوامل وجود دارد که باید در مراحل اولیه در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که در دراز مدت در زمان و هزینه خود صرفه جویی می کنید.

5 ملاحظات سیستم قفسه بندی

  • دیدگاه داخلی – نگاهی به کسب و کار شما.

اولین عامل در در نظر گرفتن سیستم های قفسه بندی و طراحی انبار، نگاه دقیق تر به کسب و کار خودتان است. این شامل پیش بینی رشد برای سازمان شما می شود. باید اطمینان حاصل کنید که فضای کافی و انعطاف پذیری برای انطباق با هر گونه تغییر در کسب و کار خود در اختیار دارید. تمام برنامه های توسعه ای که ممکن است داشته باشید را به طور کامل در نظر بگیرید. این شامل اضافه کردن دسته‌ها یا خطوط محصول یا تغییر نوع سهامی است که دارید.

  • چشم انداز خارجی – نگاهی به صنعت خود.

    در نظر بگیرید که چگونه عوامل صنعت ممکن است نحوه فعالیت کسب و کار شما را تغییر دهد. آیا در یک صنعت با رشد سریع یا در حال حرکت هستید؟ آیا برای هر گونه تغییر در مقررات که ممکن است بر مدیریت سهام شما تأثیر بگذارد آماده هستید؟ آیا کسب‌وکار شما به تغییرات فصلی پاسخ می‌دهد و چگونه در طراحی سیستم قفسه‌بندی شما مدیریت می‌شود. در حالی که کنترل عوامل خارجی اغلب سخت است و در دست شما نیست، مهم است که آنها را در نظر داشته باشید تا باعث ناکارآمدی طولانی مدت شما نشوند.

  •  نحوه حرکت SKU و محدوده محصول خود را در نظر بگیرید.

    مهم است که در مورد نوع «نمایه انتخاب» کسب و کارتان به دقت فکر کنید. چه نوع سفارش هایی دریافت می کند و این چگونه بر مناطق پیکاپی که طراحی کرده اید تأثیر می گذارد. به نوبه خود، قفسه بندی شما بهترین نوع برای محدوده محصول شماست – می توانید قد، وزن و حرکت محصولات مختلف را در نظر بگیرید. آیا تغییراتی را بین سطوح واحدهای نگهداری سهام (SKU) در نظر گرفته‌اید.

  • در مورد نیازهای تجهیزات خود فکر کنید.

    تجهیزات مورد نیاز شما بسته به طراحی انبار شما تغییر می کند. هنگام بررسی تغییرات تجهیزات، مهم است که به این فکر کنید که کدام نوع تجهیزات ممکن است بیشترین انعطاف پذیری را در پرتو کسب و کار، صنعت و محدوده محصول شما ارائه دهد. همچنین ارزش این را دارد که در مورد تجهیزات دست دوم یا جدید سرمایه گذاری کنید – کدام یک مقرون به صرفه تر است؟

  • هزینه های کلی، و نحوه انتخاب عاقلانه سرمایه گذاری های خود.

    هزینه های کلی و سرمایه گذاری خود در پروژه را در نظر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که بیش از حد سرمایه گذاری نمی کنید و در حال ایجاد یک راه حل قفسه انبار هوشمند و انعطاف پذیر هستید که می تواند نیازهای شما را هم اکنون و هم در درازمدت برآورده کند. در کنار این، به این فکر کنید که چقدر فضای کف در دسترس است و چگونه می توان آن را در طول زمان به حداکثر رساند.

هنگام سرمایه گذاری روی تامین کنندگان خود، مطمئن شوید که آنها تجربه قوی در صنعت دارند و می توانند راه حل های قفسه بندی انبار را به شما ارائه دهند که هم هوشمند و هم قابل اعتماد هستند. کار با کارشناسان مناسب در صنعت راه حل های انبار، زندگی شما را آسان تر می کند و تضمین می کند که انتخاب درستی برای انبار خود دارید.

مطالب مرتبط:

قفسه فروشگاهی

قفسه انباری

نحوه چیدمان قفسه ها و انبار

آیا ازدحام یا شلوغی انبار شما را از گرفتن موقعیت پیشرو در صنعت باز می دارد؟

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای خرید این محصول لطفا فرم زیر را پر کنید

× مشاوره خرید