کسب سود بیشتر از هزینه کمتر، ارائه راه حل های خلاقانه برای ذخیره سازی بهتر در انبار

ذخیره سازی بهتر کالاها‍ در انبار

بر کسی پوشیده نیست که کسب و کارها همیشه به دنبال راه هایی برای تجمیع هزینه ها هستند. معمای دیرینه هنوز هم صدق می کند، چگونه می توان کارهای بیشتری را با کمتر انجام داد؟ راه حل ذخیره سازی انبار ناب مکانی عالی برای شروع است. کسب‌وکارهایی که انبارها، مراکز توزیع و تولید در محل دارند باید دائماً در حال تکامل باشند. و همچنین برای ماندن در صدر بازی خود مبتکر باقی می مانند. بنابراین چگونه می‌توانید تأثیر مثبتی بر تأسیسات ذخیره‌سازی خود داشته باشید که در عین صرفه‌جویی در پول کسب‌وکارتان، نتایجی به دست می‌آورد؟

4 روش کلیدی برای پس انداز پول در انبار شما

برای آینده کسب و کار خود برنامه ریزی کنید

اگر در حال ایجاد تغییرات در فضای ذخیره سازی انبار خود هستید، داشتن درک درستی از جایی که می خواهید کسب و کارتان در آینده باشد مفید است. برنامه ریزی و پیش بینی به شما کمک می کند. گردش مالی کسب و کار خود را سال به سال و مقدار محصولی که از مرکز شما آمده و رفته است را بررسی کنید. سپس در موقعیتی قرار خواهید گرفت که فضای انبار مورد نیاز خود را با دقت بیشتری محاسبه کنید.

از چیدمان و پیکربندی فضای خود نهایت استفاده را ببرید

انبار و فضای ذخیره سازی تولیدی خود را بهینه کنید. این بدان معنی است که برای همه استفاده های ممکن در حالی که چیدمان شما نیاز به حداکثر استفاده از فضای کف موجود دارد. اگر امکانات شما مناسب است سطوح نیم طبقه را در نظر بگیرید و به راه حل های ذخیره سازی عمودی فکر کنید.

فراهم کردن فضاهای ایمن و سازنده برای کارکنان خود

در یک محیط کار ارگونومیک ایمن تر سرمایه گذاری کنید. این تضمین می کند که شما از کارمندان خود مراقبت می کنید. علاوه بر مراقبت از رفاه آنها، به کسب و کار خود نیز کمک می کنید. از طریق مدیریت هزینه های عملیاتی مانند غرامت کارگر و بهره وری از دست رفته کارگر.

گزینه های تحقیق برای فن آوری های پایدار و بهترین شیوه ها

همه مشاغل باید مزیت رقابتی خود را حفظ کنند. هدف هر سازمانی این است که در صنعت خود رهبر نوآوری باشد. برای انجام این کار، آنها باید در مورد اجرای طرح های پایدار برای تسهیلات شما فکر کنند. یافتن و پیاده سازی راه هایی برای برآوردن و فراتر از الزامات نظارتی و ایجاد یک انبار ناب. این همچنین یک راه عالی برای ایجاد اعتماد با مشتریان موجود و بالقوه است. قبل از سرمایه گذاری تحقیق کنید و در نظر بگیرید که چگونه می توانید راه حل های ذخیره سازی را به دست آورید. به عنوان مثال به دنبال راه حل های ذخیره سازی باشید که:

  • ایمنی کارگران را افزایش می دهد،
  • نیاز به حداقل فضای طبقه، و
  • حداکثر بازگشت سرمایه شما را ارائه می دهد.

قفسه های عمودی رول شده – محلول ذخیره سازی ناب انبار

قفسه های فولادی عمودی رول شده Orbit (همچنین به عنوان Binning شناخته می شود) یک راه حل ذخیره سازی انعطاف پذیر با قفسه های قابل تنظیم ارائه می دهد. این قابلیت مطابقت با نیازهای در حال تغییر شما را دارد. قفسه های عمودی رول شده ظرفیت نگهداری طیف وسیعی از اقلام با اندازه های مختلف را دارد.

قابلیت Orbit Rolled Orbit Steel Shelving (یا بنینگ) برای پیکربندی به صورت Single Sided یا Double Sided. دارای دامنه وسیعی از ارتفاع، عرض و عمق در دسترس است. که سپس سیستم را قادر می سازد تا فضای ذخیره سازی شما را به حداکثر برساند.

تمام قفسه ها بر روی گیره های قفسه بادوام نصب می شوند. این انعطاف پذیری سطوح قفسه کاملاً قابل تنظیم در افزایش ارتفاع 25 میلی متری را برای مطابقت با نیازهای خاص شما فراهم می کند.

Orbit Rolled Upright Shelving (Binning) برای ادغام با سینی های قطعات کوچک طراحی شده است که راه حل های ذخیره سازی موثری برای اقلام کوچک ارائه می دهد و یک راه حل ذخیره سازی ناب انبار است.

مطالب مرتبط:

قفسه فروشگاهی

قفسه انباری

نحوه چیدمان قفسه ها و انبار

آیا ازدحام یا شلوغی انبار شما را از گرفتن موقعیت پیشرو در صنعت باز می دارد؟

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برای خرید این محصول لطفا فرم زیر را پر کنید

× مشاوره خرید